Voltride Blog

Értékelés: A Vsett 10+ roller alkalmas mindenki számára?

Hogyan viszonyul a versenytársakhoz az egyik legnépszerűbb elektromos roller?

 

Ugyan manapság az elektromosroller-gyártók gyakran folyamodnak olyan modellek tervezéséhez, amelyek csak egyfajta vezetéshez ideálisak, mégsem lehetetlen szinte mindenki számára alkalmas és igazán sokoldalú rollert találni.

Olyan rollert, amelyet kitűnő teljesítmény, nagyszerű kivitelezés és biztonsági funkciók, valamint mind burkolt, mind földutakon rendkívül kényelmes vezetés jellemez. Ismerje meg a Vsett 10+ elektromos rollert. A Vsett 10+ elektromos rollert ezek egyike.

 

Sebességével lenyűgöz

Hogy ez a roller miért olyan népszerű modell a vásárlók széles körében, az nemcsak kényelmesen kialakított futóművének és formatervezésének tudható be, hanem sima és biztonságos indításának is.

Felmerülhet Önben a kérdés, hogy ez hogyan lehetséges a 3667 wattos csúcsteljesítmény mellett, amelyet független tesztjeink során mi magunk mértünk. A Vsett 10+ titka a gyorsulási erő, a teljesítményátvitel és az elektronikus fékhatékonyság összehangolásában rejlik.

A gyors elindulást előnyben részesítőket viszont az fogja érdekelni, hogy milyen gyorsan képes nulláról 50 km/h-ra gyorsítani. Méréseink alapján a közlekedési lámpa zöldre váltása után a roller mindössze 6,17 másodperc alatt eléri az 50 km/h-s sebességet.

 

 

A sebességre és a dinamikus vezetésre egyaránt vágyó vezetők a rajt után is elégedettek lesznek a roller viselkedésével. A gyors vezetés öröme folytatódik, míg a roller el nem éri a 67,41 km/h-s csúcssebességet.

Bár ez a tesztjeink során mért érték jelentősen eltér a gyártó által megadott sebességtől (80 km/h), a valóságban mért sebesség mellett is elég nagy kihívást fog jelenteni a vezetés.

 

Ha nem csak olvasni szeretne erről az elektromos rollerről, hanem a valós működéséről is megnézne felvételeket, akkor kattintson az alábbi videós értékelésre:

 

Öt fokozatú teljesítmény

A csúcssebesség az egyik dolog. A másik a roller valódi ereje, ami igazi élménnyé varázsolja a hegymenetet, a kanyarokat és a kihívásokban gazdag terepvezetést. Hogyan állta ki a próbát a Vsett 10+? Egy szóval: kiválóan.

A vezetéshez három teljesítménymód közül választhat, amelyek folyamatos stabil erőleadást biztosítanak. A 10+ azonban még egy ütőkártyával rendelkezik. Ez az ötödik teljesítményszint, amely a sport mód gomb megnyomása után aktiválódik. Habár csak öt percig élvezheti ezt a legmagasabb teljesítményt, azt azonban garantáljuk, hogy ezalatt biztosan nem fog unatkozni.

Független tesztjeink alapján a két motor a legnagyobb teljesítményt 42 km/h-s sebesség felett éri el. Ez azt jelenti, hogy a nehezebb vezetők is gyorsan le tudják küzdeni az akár 25 fokos dőlésszögű emelkedőket is! Erre egyik versenytárs sem képes, még a papíron erősebb Dualtron Victor modell sem.

 

 

A terepen megtett hosszabb utak sem okoznak gondot neki

Ekkora teljesítményt előbb-utóbb meg kell szelídíteni, mielőtt akadályba ütköznénk, vagy ha az úton hirtelen megváltozik a helyzet. A fékezésről két darab ZOOM gyártmányú hidraulikus fék gondoskodik. Ezek a legtöbb hasonló rolleren alapfelszereltségnek számítanak, és a Vsett 10+ esetében jól működnek. Számokban kifejezve ez azt jelenti, hogy 50 km/h-s sebességről alig több mint 2 és fél másodperc alatt le tud fékezni. A roller féktávolsága meghaladja a 17 métert.

 

 

Mi a helyzet az akkumulátor kapacitásával? Habár három darab 60 voltos akkumulátor közül választhat, teszteredményeik alapján mi mégis egyértelműen a 28 amperórával rendelkező legnagyobbat ajánljuk, amellyel tesztünkön 90 kilométer feletti maximális hatótávot értünk el.

Városi környezetben megtett út esetén 55 és fél kilométeres távot tudhat magáénak. A minimális hatótávolság mérésénél kicsivel több mint 25 kilométert ért el a roller. Habár ezek nem a legjobb eredmények, a Vsett képes ezt a viszonylag rövidebb hatótávolságot kompenzálni, mivel lehetőség van az egyidejűleg két töltővel vagy gyorstöltővel való töltésére.

 

 

A Vsett 10+ másik erőssége a menetkényelem. A kellemesen beállított felfüggesztésről egy pár hidraulikus lengéscsillapító gondoskodik. A tulajdonosok saját igényeiknek megfelelően állíthatják be a merevséget, ami sokkal kellemesebbé teszi az utazást, mint a merevebb beállítású, hidraulikus felfüggesztésű rollerek esetében, mint például a Dualtron Victor vagy a Zero 10X.

Senkit nem ér meglepetésként az a vágy, hogy a Vsett 10+ rollerrel lekanyarodjon a főútról és terepen vezetve elkalandozzon vele egy kicsit. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy kialakítása miatt a roller földútnál nehezebb tereppel nem képes megküzdeni.

 

Műszaki jellemzők (független tesztjeink alapján):

Paraméter Érték
Maximális teljesítmény 3667 W
Csúcssebesség 67,41 km/h
Maximális hatótáv 90,43 km
Városi hatótáv 55,51 km
Minimális hatótáv 25,67 km
Gyorsulás (0-50 km/h) 6,17 s
Féktávolság (50-0 km/h) 17,43 m

 

 

Vannak apróbb hibái is

A Vsett 10+ imént említett jellemzői alapján az a benyomásunk támadhat, hogy a legtöbb potenciális vásárló választása egyértelműen erre a rollerre esik. Azonban ennek a modellnek akad néhány apróbb negatívuma is.

Az egyik a töltőportok szerencsétlen elhelyezkedése. Mivel közvetlenül a futófelületen vannak, nem kerülheti el, hogy rájuk lépjen. Ha sokszor rájuk tapos, fennáll annak a veszélye, hogy burkolatuk ellenére deformálódhatnak vagy más módon károsodhatnak.

A felhasznált anyagok egy részénél is spóroltak, konkrétan az első és hátsó sárvédőn, amelyek olcsó műanyagból készültek. Az első fényszóró az első sárvédőn található. Elhelyezése nem mondható ideálisnak. Ezt gyorsabban vezetésnél fogja érzékelni, amikor is a sárvédő a fényszóróval együtt elkezd rázkódni.

E pozicionálás ellenére a Vsett 10+ jelentősen lehagyja a többi modellt fényintenzitás és a fényszóró csóva alakjának tekintetében. Előnyét azáltal is megőrzi, hogy irányjelzőkkel rendelkezik, amit más modellek egyáltalán nem kínálnak.

Az irányjelzőkapcsolók helyzetéből adódóan azonban gyakran előfordulhat, hogy vezetés közben akaratlanul is bekapcsolja őket, és ezt a hiányzó indexjelző miatt nem is veszi majd észre. Azonban ez még mindig jobb megoldás, mintha egyáltalán nem is lennének. A közlekedés városban még biztonságosabb lesz velük.

 

 

Kitűnő ergonómia

A kormányrúd összecsukása simán megy. A kategóriában versenyző modellekhez képest a kormányrúd magasabban helyezkedik el, ami hozzájárul ahhoz, hogy a 180 cm-nél magasabbak számára kényelmesebb lesz az utazás. Az alacsonyabb vezetőknek éppen ezért nincs más választásuk, mint megszokni ezt a fajta testhelyzetet.

Ráadásul a masszív kialakítású kormányrúd, amely hárompontos biztonsági összecsukó rendszerrel kapcsolódik a vázhoz, nem leng ki könnyen. A roller összecsukásakor már csak meg a csavar meghúzását kell megszokni, amikor a közvetlenül a kormányrúdban található menetet kell megtalálni.

Mindazonáltal ezt a kisebb hiányosságot a Vsett 10+ gyártója egy másik okos megoldással, méghozzá a lecsukható kormánymarkolattal igyekszik kompenzálni. Ilyen funkciót nem talál a Zero 10X vagy az Inokim OXO modelleken.

Az összecsukható kormány gyakran hajlamos arra, hogy idővel kilazuljon, ami a roller előző verziójánál is így volt. Szerencsére tanultak a leckéből, és a Vsett 10+ legújabb típusához egy tartósabb rendszert választottak. Továbbra is igaz, hogy a legfontosabb dolog a helyes testtartás és a vezetés közbeni óvatos súlyáthelyezés, ami kevésbé terheli a rollert, és alkatrészeinek hosszabb élettartamot biztosít.

A rollerezés közbeni helyes testtartást és vezetési technikát e-roller útmutatónkban is megtalálja. Ugyanakkor a megfelelő pozíció betartása mellett esetlegesen felmerülő kilazulásokat problémamentesen megoldjuk a hivatalos Max Blinker szervizben.

Az összecsukó rendszer mellett a kormányt ujjkar gázvezérlővel, kerek kijelzővel és egy NFC kártyaolvasóval szerelték fel. Ezzel a kártyával indítható a roller. Az összehasonlításban szereplő többi modellen nem talál ilyen rendszert, amely megnöveli a lopás elleni védelmet. Azok a tulajdonosok azonban, akiket zavar, hogy állandóan magukkal kell hordaniuk egy NFC kártyát, kikapcsolhatják ezt a funkciót, és e nélkül is elindíthatják Vsett 10+ rollerüket.

 

Előnyök
  • 2 töltőport és gyorstöltés
  • Irányjelzők
  • Erős első fényszóró
  • Összecsukható kormány
Hátrányok
  • Olcsó műanyag a futófelületen
  • Sárvédők
  • A töltőportok elhelyezkedése
  • Hiányzó irányjelző indikátor

 

Hogyan értékeljük a Vsett 10+ rollert?

A Vsett 10+ elektromos rollert azoknak a vezetőknek ajánljuk, akik az ár és a teljesítmény ideális arányát keresik. Ki merjük jelenteni, hogy a fejlesztésével töltött évek során sikerült egy széles célcsoport számára alkalmas modellt készíteniük. És nemcsak a versenytársak legszűkebb csoportjánál alkalmazott két motor által leadott erő tekintetében, hanem az állítható hidraulikus lengéscsillapítók miatt is, amelyek számos vezető számára biztosítják a vezetés kényelmét.

 

 

Sport módjával a Vsett 10+ többször is arra csábított minket, hogy elvigyük egy körre egy könnyed terepen, ami nem okozott neki gondot. Pozitívumként tartjuk számon a két porton keresztüli töltés és a gyorstöltés lehetőségét, az összecsukható kormányt és a masszív kormányrudat. Az irányjelzők, valamint a versenytársakéhoz képest, az átlagnál is jobb fényszóró nagy előnyt jelent.

Hátrányként értékelhető a futófelületen alkalmazott olcsó műanyag és a puha sárvédők. Ezt leginkább az első fényszóró szenvedi meg, mert a benne rejlő lehetőségeket rontja a remegő sárvédőn való elhelyezkedése. Hasonlóan szerencsétlen az elhelyezkedése a töltőportoknak, amelyekre előbb-utóbb minden vezető rálép.

Egy igazán kivételes és sokoldalú roller, megfelelő teljesítménnyel és különösen szép, fekete-sárga dizájnnal. Ha elnyerte tetszését, mindenképp látogasson el a voltride.hu e-shopba, ahol a legalacsonyabb piaci áron vásárolhatja meg a Vsett 10+ modellt.

 

 

Blog kategóriák

Kosárhoz Ön által hozzáadva
Mennyiség
Összesen
0 termék van a kosaradban 0 termék van a kosaradban
Összesen (áfát tartalmazza)
Vásárlás folytatása