Pontos, precíz adatok

Elektromos rollerek független tesztelése

Független tesztelés

Komolyan vesszük a tesztelést és nagyon pontos eredményeket érünk el

Világelsők vagyunk a precíz, független rollertesztelésben. Azonban ezt nem azért tesszük, hogy mi legyünk az elsők, hanem azért, hogy ügyfeleink számára pontos, precíz adatok álljanak rendelkezésre a felelős döntés meghozatalához. Ez csak valós mért adatok alapján lehetséges, és nem a gyártók marketingcélú állításai alapján.

  • Ellenőrizzük a gyártók állításait.
  • Saját módszertan és pontos eredmények.
  • Tudományos megközelítés és többszörös tesztelés.
  • Rendkívül pontos mérés professzionális eszközökkel.
  • Tesztjeinkkel összehasonlíthatod a különböző gyártók azonos teszteknek alávetett rollereit.
  • Világelsőkké váltunk az ilyen pontos, független tesztelésekben.
Lépésről lépésre

Mért paraméterek

Végsebesség Tudjon meg többet a sebességről

Ellenőrizzük a ténylegesen elért maximális sebességet.

Gyorsulás Tudjon meg többet a gyorsulásról

Mérjük az időszekvenciáját is, grafikonon látható.

Féktávolság Tudjon meg többet a féktávról

Időszekvenciája, a fékezéshez szükséges idő és távolság.

Hatótávolság Tudjon meg többet a hatótávolságról

Ellenőrizzük a gyártók által a maximális hatótávolságra (20 km/h-s sebességnél, 80 kg-os vezetővel) vonatkozó állításokat.

Hatótávolság városi környezetbenTudj meg többet a hatótávról városi környezetben

Saját független tesztünk, amely során a roller 100 méterenként megáll, majd ismét felgyorsul.

Súly Tudjon meg többet a súlyról

A roller (abban a formában, ahogy a vásárló rendelkezésére áll) súlyának pontos lemérése.

Teljesítmény Tudjon meg többet a teljesítményről

Saját algoritmusunkat használjuk a roller valós teljesítményének kiszámításához.

Hogyan történik?

Vizsgálati eljárások

Az összes tesztet 80 kg-os vezetővel végezzük, beleértve a ruházatot is (ha szükséges, extra terheléssel). A rollerek mindig az alapértelmezett állapotukban vannak, ahogyan az ügyfeleknek van leszállítva, és minden tartozék vagy módosítás nélkül, kivéve ha az alapfelszereltség része. Minden tesztet teljesen feltöltött akkumulátorral végezzük. Az egyetlen változtatás a rolleren egy speciális, 130 g súlyú mérőeszköz csatlakoztatása. Az alábbiakban további információt talál a használt hardverről és módszertanról. Ha a tesztelendő jármű levegővel töltött gumiabroncsokkal van felszerelve, azokat a gyártó által ajánlott közepes nyomásra fújjuk fel.

Induláskor a vezető a lábával enyhén belöki a rollert, hasonlóan a normál vezetéshez. Erre olyan modellek miatt van szükség, amelyeknél az indításgátló funkciót nem lehet kikapcsolni. Annak érdekében, hogy azok a modellek se kerüljenek hátrányba, amiknél ki van kapcsolva az indításgátló, a vezető indításkor azokat is belöki a lábával.

Végsebesség

A maximális sebességet nagy pontossággal és sík felületen haladva mérjük. A sebesség mindig az ellentétes haladási irányban két független mérés során mért értékek átlaga, miközben a csúcssebesség a mindegyik tesztirányban legalább 10 másodpercen keresztül fenntartott legnagyobb sebességet jelenti. Az eredményt ezen értékek átlagaként állapítjuk meg. Ezzel kiküszöböljük a szél okozta hatásokat és a tesztpálya esetleges dőlésszögét.

A maximális sebességet mindig km/h-ban adjuk meg.

Gyorsulás

Rendszerint két szempontból mérjük a gyorsulást, mindkettőt a motorozás során és a motorsportban használják. Ezek az időbeli sebességen és az időbeli távolságon alapuló mérések. Az eredmények mindig két különálló mérés átlagából származnak, mindkettőt ugyanazon az útvonalon, de ellentétes irányban végezzük. A pontos mérési módszer alább található.

Időbeli sebesség

Az időbeli sebesség mérésekor megmérjük a gyorsulási időt bármely két sebességérték között (km/h-ban): 0, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.

Így rendelkezésünkre áll a gyorsulás 0-ról 25 km/h-ra, valamint 10-ről 20 km/h-ra. Ha a roller nem képes elérni bármely ezen sebességet, akkor ezt a mérést nem adjuk meg a mérés átláthatóságának megőrzése érdekében.

Időbeli távolság

A gyorsulás vizsgálatának második módszere a nulla kezdeti sebességtől bizonyos távolság eléréséhez szükséges idő mérése. Ez a módszer azért előnyös, mert a végsebességet is lehet vele mérni, továbbá hogy a roller milyen gyorsan éri el azt. Ez a módszer a motorsportokból ismert, az úgynevezett drag racing gyorsulási versenyből.

Mérjük az időt, ami a nulla kezdeti sebességtől a következő távolságok eléréséhez szükséges (méterben): 100, 250 és 1000.


Féktávolság

A féktávolságot úgy mérjük, hogy hirtelen lefékezünk, amikor a roller maximális sebességgel halad. A feltüntetett eredmény mindig két, egymástól független mérés átlagából származik. A próbaüzemek között a fékeket hagyjuk lehűlni. Így tehát a méréssel azt a helyzetet demonstráljuk, amikor vészfékezésre van szükség hideg fékekkel.

A féktávolságokat mindig a roller teljes megállításához szükséges időben és méterben adjuk meg, a következő kezdeti sebességektől: 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 km/h. Ha a roller nem képes elérni ezen sebességek egyikét sem, akkor ezt a mérést nem adjuk meg a mérés átláthatóságának megőrzése érdekében.

A megadott féktávolságok és fékidők nem foglalják magukban a vezető reakcióidejét, és pontos GPS és Glonass jelvevővel mérjük őket, ami azt jelenti, hogy függetlenek abból a szempontból, hogy a vezető hol kezd el fékezni, így a mérés során kiküszöböljük az emberi tényező okozta vizsgálati pontatlanságokat. A vezető mindig maximális erővel fékez, azonban oly módon, hogy ne veszélyeztesse saját biztonságát, például amikor az első vagy a hátsó kerék veszélyes módon reteszelődik, egy pillanatra elengedheti a fékeket, hogy megakadályozza a haladás irányának bármilyen veszélyes megváltozását. Tapasztalt vezető, aki megpróbálja a lehető legrövidebb féktávolságot elérni minden rollernél, mintha az vészfékezés eredménye lenne.

Maximális hatótávolság

A maximális hatótávolság mérésével ellenőrizzük a gyártók által megadott adatokat. Ez nem közelíti meg a valós helyzetekben várható hatótávolságot, mivel általában azt a hatótávolságot adja meg, ami szélmentes környezetben, állandó 20 km/h-s sebességgel, sík felületen, 80 kg-os vezetővel való haladással mérhető. Minden gyártó saját, kissé eltérő módszertannal rendelkezik, és megpróbálja a lehető legnagyobb értéket megadni. A valóságban azonban senki sem közlekedik így. De mivel más beszállítók ehhez a paraméterhez ragaszkodnak, úgy döntöttünk, hogy mi is elvégezzük ezt a tesztet, miközben tisztességes és egységes feltételeket biztosítunk minden gyártó és modell számára.

Ki áll a rolleren?

80 kg-os (ha szükséges, hozzáadott tömeggel) vezető mellett döntöttünk, és hogy a tesztet tisztességessé tegyük, és kizárjuk a szél okozta hatásokat vagy az út bármilyen dőlését (még ha minimális is), a tesztet 2 km hosszú szakaszon végezzük, amminek a végén a vezető 10 m-en beül megáll és az ellenkező irányba indul. A vezető abbahagyja a gyorsítást, amikor a GPS-eszköz azt mutatja, hogy elérte a 20 km/h-s sebességet, figyelmen kívül hagyva a beépített sebességmérőt, ami sok rollermodell esetében pontatlan lehet.

Teszt vége

Akkor állapítjuk meg, hogy a teszt befejeződött, amikor vagy teljesen lemerül az akkumulátor, vagy a roller már nem képes a legalább 5 km/h-s sebesség fenntartására. A teszt során megtett teljes távolság ekkor tekinthető a roller maximális hatótávolságának.

A tesztet mindig teljesen feltöltött akkumulátorral végezzük, és a roller töltőről való leválasztása utáni 30 percen belül megkezdjük.

Hatótáv városi környezetben

Az ezen a módon kiszámolt hatótávolság jellemzi a roller valós használatát a városban. Mivel a világon még nincs erre senkinek alapértelmezett módszertana, és senki sem végez olyan méréseket, mint mi, nincs hivatalos szabvány a egyéni elektromobilitás eszközök hatótávolságának mérésére. Ezért vezettük be saját szabványunkat, miután alaposan átgondoltuk a módszertant.

A tesztet mindig teljesen feltöltött akkumulátorral végezzük, és a roller töltőről való leválasztása utáni 30 percen belül megkezdjük.

A nulláról 20 km/h-s sebességre gyorsítás (a GPS szerint) a roller kapacitása alapján történik. A 20 km/h-s sebesség elérése után a vezető 20 km/h-hoz közeli sebességet tart fenn, amíg el nem éri a kiindulási ponttól számított 90 m távolságot. Ezután pontosan 10 m-en keresztül fékez, elérve a teljes 100 m-es távolságot. Megfordul az ellentétes irányba és folytatja a ciklust.

Ki áll a rolleren?

80 kg-os (ha szükséges, hozzáadott tömeggel) vezető mellett döntöttünk, és hogy a tesztet tisztességessé tegyük, és kizárjuk a szél okozta hatásokat vagy az út minimális dőlését, a tesztet 100 m hosszú szakaszokon végezzük ellentétes irányban.

Teszt vége

Akkor állapítjuk meg, hogy a teszt befejeződött, amikor vagy az akkumulátor teljesen lemerült, vagy a roller már nem képes a legalább 5 km/h-s sebesség fenntartására. A teszt során megtett teljes távolság számít a roller maximális városi hatótávolságának.

Tisztában vagyunk azzal, hogy minden város más, minden vezető más és más stílusban rollerezik, ráadásul az utak dőlésszöge is eltér. De mivel objektívnek kell maradnunk, átlátható és mindig megismételhető tesztre volt szükségünk. A 100 m-es távolságot különböző városokban több tucat átlagos útvonal - jelzőlámpákkal, kereszteződésekkel, gyalogos átkelőkkel és kerékpárutakkal - elemzése során állapítottuk meg. Igen, vannak olyan emberek, akiknek átlagosan 300 méter a távolság az egyes megállók között, de közben akkor is időnként fékezniük kell, illetve az útnak is lehet kis dőlésszöge. Tesztünket úgy terveztük, hogy az átlagos távolságot egy átlagos vezető átlagos útvonalán vizsgáljuk.

Ez nem garantálja, hogy te ugyanazt a hatótávot fogod elérni. Lehetővé teszi azonban a különböző rollerek összehasonlítását, és ez nem a gyártók állításán (amit egy értelmetlen, állandó sebesség melletti teszt elvégzése után tettek), hanem azonos körülmények között, független fél által végzett objektív és tisztességes teszten alapul.


Súly

A súlyt 50 gramm pontosságú, precíz függőmérleg segítségével mérjük. Ezt a mérlegtípust súlymérésének egyszerűsége miatt választottuk kizárva az esetleges hibákat, és lehetővé téve a legnehezebb és legnagyobb elektromos rollerek lemérését is. A rollereket mindig a gyártó által szállított állapotban mérjük, menetkész állapotban és töltő nélkül.

Mindig megismételjük a méréseket, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy nem történt semmilyen mérési hiba.

Teljesítmény

A teljesítmény tesztelése az egyik legnagyobb kihívást jelentő teszt. Tekintettel arra a tényre, hogy az egyéni elektromobilitás eszközei nagyon különböznek egymástól, jelenleg nincs egyszerű módszer a teljesítményük mérésére, ellentétben az autók teljesítményének mérésére használt fékekkel. Ezek a fékek azonban a kerekek hasznos teljesítményét is mérik, majd becslések alapján határozzák meg az autó alkatrészeinek belső ellenállása miatti veszteségeket. Minket leginkább a gyártók által közölt paraméterek ellenőrzése érdekel, tehát minket a motor nettó teljesítménye érdekel. Emiatt nem elég csak a kerék teljesítményét (vagy 2x2 roller esetén a kerekekét) mérni, hanem figyelembe kell venni a gördülési ellenállást, a roller csapágyainak belső ellenállásait, az út esetleges lejtését is, továbbá nagyobb sebességnél a négyzetesen emelkedő légellenállást és mivel nagyobb sebességnél ugrásszerűen növekszik, a mérésre gyakorolt ​​hatását is.

Ily módon meglehetős pontossággal tudjuk kiszámítani a teljesítményt, de ez nem nettó teljesítmény, mivel ennek a teljesítménynek a nagy része felemésztődik, például a légellenállás, a gördülési ellenállások és hasonlók leküzdésére. Mivel azonban minket a motor(ok) valódi teljesítménye érdekel, vagyis annak teljes teljesítménye, beleértve azt a teljesítményt is, ami nem közvetlenül a gyorsuláshoz járul hozzá, csak az összes többi ellenállás - különösen a légellenállás, a gördülési ellenállás és a belső ellenállás - leküzdéséhez szükséges fogyasztást kell kiszámítanunk. Ezeket az ellenállásokat ugyanazokkal a módszerekkel mérhetjük, nevezetesen úgy, hogy a roller lassulását a végsebességről nullára mérjük, anélkül hogy menne a motor.

A roller maximális sebességéről való lassulásának pontos mérésével kiszámíthatjuk az összes ellenállás (belső ellenállás, gördülési ellenállás, légellenállás ...) leküzdésére használt teljesítményt és időbeli sorrendjét. Ezt az ellenállások leküzdésére használt erőt egyszerűen hozzá lehet adni a gyorsuláshoz felhasznált nettó teljesítményhez. És ez lesz a motor(ok) összteljesítménye. Ezek a pontos mérések nem csak azt teszik lehetővé, hogy ellenőrizzük a gyártók által közölt adatokat a felhasznált motor nyújtotta teljesítményről, hanem különösképpen azt, hogy kidolgozzunk egy módszert az eredmények objektív összehasonlítására vagy időbeli sorrendjük figyelemmel kísérésére, ráadásul mindezt különböző márkák és modellek között. Mert még ha méréseink egy bizonyos mérési hibát is okoznak, akkor az minden rollernél egyformán megjelenik, így teljesítményük összehasonlítása meglehetősen pontos és objektív.

Mérési előny

Független méréseink további előnye, hogy nem csak a motor csúcsteljesítményét, hanem a roller sebességétől függően az időbeli sorrendiséget is megfigyelhetjük.

Összefoglaló

A fentiek alapja
kalkuláció

Az elektromos jármű teljesítményét nem közvetlen módon mérjük. Számítással állapítjuk meg, a járműből (az elektromos roller, mini roller stb.) és a vezetőjéből álló járműszett (a továbbiakban: jármű) sebességének időbeli sorrendje alapján.

A teljesítmény meghatározásának egyik lehetséges módja, ha a sebesség értékét beszorozzuk az erő értékével. Az ellenállási erők a jármű mozgása közben hatnak. A sebesség és a kapcsolódó ellenállási erő szorzata egy adott pillanatban megegyezik a motor pillanatnyi teljesítményével.

Méréssel meghatározzuk a jármű sebességének időbeli sorrendjét maximális gyorsulás mellett. Ez adja meg az első bemeneti változót.

Más mérésekkel meghatározzuk a sebesség időbeli sorrendjét a jármű spontán lassulása során (alapjáraton a maximális sebességtől a megállásig). Ezekből az értékekből meg lehet határozni a sebesség közelítő függvényét az idő függvényében. Az erő törvénye (Newton második törvénye) az erőt a tömeg és a gyorsulás szorzataként határozza meg. Megkapjuk a jármű gyorsulási értékeinek (ebben az esetben a "lassulás") idősorrendjét az előbb említett sebességfüggvény idő szerinti származtatásával. A jármű súlya ismert, ami azt jelenti, hogy minden egyes mérési időpontban meg tudjuk határozni a jármű környezeti ellenállását és belső ellenállását. Ezt követően meghatározzuk a környezet ellenállási erejének és a belső ellenállásoknak a jármű sebességéhez viszonyított egyenértékű függvényét.

Az előző esethez hasonlóan, az erő törvénye a jármű gyorsulására is vonatkozik. Ismét meghatározzuk a jármű gyorsulásának időbeli sorrendjét azáltal, hogy levezetjük a jármű sebességfüggvényét a gyorsulás során az idő függvényében. A kapott gyorsulást megszorozzuk a tömeggel. A jármű mozgása során fellépő teljes ellenállási erő a fent említett környezeti ellenállási erő és a jármű belső ellenállásának, valamint a jármű gyorsulási ellenállásának összege.

Végül megszorozzuk a teljes ellenállási erőt a sebességgel, és meghatározzuk a teljesítményt egy adott időpontban.

A fenti mérések és számítások nem teszik lehetővé az egyes ellenállási együtthatók vagy paraméterek, például az áttételi arány vagy a jármű keresztmetszeti területének meghatározását, de ezek hatását meghatározza a menetellenállások függvénye, aminek eredményét alkalmazzuk a számítás során. Így nincs szükség a menetdinamika kiszámításakor általánosan használt állandók bevezetésére.

Matematika

Számítási elv - relációk

Az alábbiakban bemutatjuk a teljesítményszámításban használt összefüggéseket és módszereket a gyorsulás és az azt követő
lassítás időbeli sorrendjéből. Szükség van némi matematikára, de nem kell hozzá atomfizikusnak lenni.

  • Teljesítmény: P = W / t
  • Munka: W = F * s
  • Ebből: P = F * s / t, ahol a „s / t” helyettesíthető a következővel: v = s / t, ahol a „v” a sebesség.

    Behelyettesítés után: Pvx = Fvx * vx, azaz Pvx teljesítmény, amely megfelel a vx sebességnek, egyenlő a vx sebesség és Fvx ellenállási erő szorzatával, amely megfelel a vx sebességnek. Ha a járműre ható erő nagyobb, mint az állandó sebességgel szembeni ellenállások, akkor a jármű gyorsul. Az Fvx erőnek két összetevője van - a környezeti ellenállás (gördülési ellenállás, légellenállás, lejtési ellenállás) és a jármű belső ellenállása (ellenállások a hajtómechanizmusban). A gyorsulási ellenállás Facc = m * a. Számításunk során elhanyagoltuk a hajtómű alkatrészeinek szöggyorsulási ellenállását.

    A fenti képletből képesek leszünk meghatározni az Fvx erőértéket minden vx értékhez. Ehhez elő kell állítanunk egy aacc = facc (t) gyorsulási idõbeli sorrend-függvényt, ahol facc = fvx '(t), valamint a környezeti és járműellenállások időbeli sorrendjét Rdr = fdr(vx). Az alapfüggvények meghatározására polinomiális közelítést használunk.

    A nyomaték meghatározása: M = Fvx * r, ahol r a hajtókerék sugara (a jármű kerekének nyomatékát vesszük figyelembe). Számításaink során alapvető SI egységeket (m, kg, N, s) használunk.


Minőség és precizitás

A használt mérőberendezések és módszertan

Kiváló minőségű, megfelelő pontosságú műszerek széles skáláját használjuk a méréseink elvégzéséhez. A legfontosabbak a GPS és Glonass mérések, mivel ezek pontossága befolyásolja a legnagyobb mértékben a tesztek összes típusát. A vezető és a roller súlyának mérése szintén fontos. Felismertük, hogy a szél sebességének, a levegő és az út hőmérsékletének, valamint a páratartalomnak is van bizonyos hatása. Mivel mérsékelt éghajlatú zónában élünk, és a teszteket az év minden szakában végezzük, nem mindig tudjuk azokat ellenőrzött körülmények között beltérben elvégezni. Ezért úgy döntöttünk, hogy rögzítjük az egyes tesztek pontos környezeti feltételeit. Mindazonáltal továbbra is minden kiigazítás nélkül mutatjuk be ezeket a teszteket, azaz a mért értékek szerint, mert nem lehet pontosan felmérni a környezetnek ezekre a tesztekre gyakorolt ​​hatását.

  • Mérések

    >

    Gyorsulás, fékút és hatótávolság mérése

    Ezekhez a mérésekhez professzionális motorsport GPS-berendezéseket használunk, amelyekkel a versenyautók gyorsulását és teljesítményét szokták mérni, és amelyeket a Racelogic, az ezen a területen vezető gyártó készít. Méréseinknek tisztességesnek és pontosnak kell lenniük. Ezért választottunk olyan mérési módszert, amely GPS és Glonass műholdas technológiát alkalmaz. A hagyományos navigációs vagy turisztikai GPS-készülékektől, esetleg a okostelefonok hagyományos GPS-készülékeitől eltérően a Racelogic GPS-eszközei a Glonass-szal kombinálva sokkal nagyobb mérési pontosságot és adatfrekvenciát (akár 10 Hz) biztosítanak. A hagyományos GPS-készülékek másodpercenként csak egy mérés frekvenciáján működnek, ami nem elegendő az általunk elvégzett méréstípusokhoz.

    Minden mérés és teszt ezeken a nagyon precíz adatokon és pontos matematikai számításokon alapul, becsült állandók vagy paraméterek felhasználása nélkül. A számításokba bevitt összes paramétert pontosan megmértük, kellő precizitással, amit a mérési módszertanunk ezen leírásában ismertetünk. A helyzet, a gyorsulás és a sebesség időbeli mérésénél 10 Hz-es adattárolási frekvencián, -20 és + 55 ° C közötti üzemi hőmérséklettartományban, 0,1 km/h sebességmérési pontossággal és 0,01 km/h felbontással működő hardvert használunk. A gyorsulás mérésekor a pontosság 0,5%, a felbontás pedig 0,01 g. A helyzet pontossága 5 m 95% CEP és +/-5 m magasságban.

    Mivel ez az eszköz a rolleren van, a tesztek során növeljük a roller súlyát a tartó és a mérőeszköz súlyával. A mérőeszköz 130 g-ot nyom, beleértve az akkumulátort és az SD-kártyát.


    Súlymérés

    A súly méréséhez precíz, professzionális függőmérleget használunk, amely 50 g-os pontossággal bír. Ez a módszer nagyon precíz mérést eredményez még nagyméretű és nehéz elektromos rollerek esetében is. Minden mérést kétszer megismételünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a mérésben nem volt pontatlanság. A súlyt a mérés előtt mindig nulla értékre állítjuk, hogy ne mérje meg a lemért roller felfüggesztésére használt hevederek vagy más segédanyagok súlyát.

    A vezetők mindig meghatározott súlyúak, hátizsákot használnak, amelyet a hátukon viselnek, és a vizes palackokat a pontosan megkövetelt kiegészítő súly tartományán belül viselik, hogy 80 kg-ot nyomjanak. A teljes súlyukat 100g-os pontosságú személyi mérleg segítségével mérjük.


    Szélerő mérése

    Professzionális szélmérővel mérjük a szélerőt, rögzítve az átlagos szélerőt 20 másodperc alatt, valamint a mérés során a maximális szélerőt (széllökések). Megpróbálunk minden mérést olyan időjárási körülmények között végrehajtani, ahol minimális a szél. Tekintettel a vizsgálati módszerre, ahol a vizsgálatokat mindig mindkét irányban végzik, a szél hatása a teszt eredményeire minimálisra csökken. Ennek ellenére a szélerő adatait minden teszt során rögzítjük.

    Anemométerünk mérési tartománya 0-90 km/h, 0,3 km/h felbontással és +/-5% mérési pontossággal.

    Ezzel a szélmérővel ellenőrizzük a mért levegő hőmérsékletét is, az anemométer léghőmérsékletének mérési tartománya -10 és 45 °C között van 0,2 fokos felbontással és +/-2 fokos pontossággal. Azonban a levegő hőmérsékletének mérésére más, nagyobb pontosságú berendezéseket használunk. Az anemométert csak az elsődleges mérések működőképességének megerősítésére használjuk.


    A levegő és az út hőmérsékletének és a levegő páratartalmának mérése

    BOSCH mérőórát használunk a levegő hőmérsékletének és páratartalmának mérésére. Minden tesztnél rögzítjük a hőmérsékletet a teszt helyénél és a tesztpálya felületi (aszfalt) hőmérsékletét. A télen végzett tesztek esetében a rollereket szobahőmérsékleten tartjuk a vizsgálat előtt, hogy kiküszöböljük az alacsony hőmérséklet akkumulátorra gyakorolt ​​hatását. Ugyanakkor télen megpróbálunk egy napsütéses és száraz napot megvárni, hogy az aszfalt kissé felmelegedjen és gördülési ellenállása hasonló legyen a tavaszi vagy őszi körülményekhez.

    Az úthőmérséklet mérési pontossága +/-3 °C 10 fok alatt, +/-1 fok 10 és 30 fok közötti hőmérsékleten és +/-3 °C 30 fok feletti hőmérsékleten.

    A levegő hőmérsékletének pontossága +/-1 fok minden hőmérsékleti tartományban, és ezt a mérést a szélmérő segítségével is ellenőrizzük.

    A levegő nedvességének mérési pontossága +/-3% 20% alatti és 60% feletti páratartalom mellett, 20% ​​és 60% közötti páratartalom mellett pedig +/-2%.

    A mért felületi hőmérsékleti tartomány -20 és +200 °C között, a levegő hőmérséklete -20 és +40 °C között, a levegő észlelt páratartalma pedig 10 és 90% között van.

itt tartunk

Következtetés

Ami a méréseinket illeti, transzparensek vagyunk és nem rejtegetünk semmit. Úgy döntöttünk, hogy nagyon komolyan vesszük a tesztelésünket, és a legpontosabb eredmények elérésére törekszünk. Független tesztjeinkkel egyértelműen mi lettünk az első olyan egyéni elektromobilitási kereskedő, amelyik ilyen pontos mérésekkel és eredményekkel szolgál. Azonban ezt nem azért tesszük, hogy elsők legyünk, hanem azért, hogy ügyfeleink precíz és pontos adatokkal rendelkezzenek a felelős döntés meghozatalához, méghozzá ne csak a gyártók marketingcélú állításai, hanem a ténylegesen mért adatok alapján.

Elsősorban a kínálatunkban megtalálható modelleket teszteljük. Több száz rollert kipróbáltunk, köztük igazán egzotikusakat is. Azonban csak azokat a modelleket forgalmazzuk, amelyek érdemi ár/teljesítmény/megbízhatóság aránnyal rendelkeznek, és amelyekhez megfelelő gyártói támogatás áll rendelkezésre az elérhető alkatrészek és diagnosztika formájában.

tesztelés

Ha egy bizonyos modell tesztelését nem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot, és ha lehetséges, mi örömmel hozzáadjuk a listánkhoz, hogy azt is alaposan leteszteljük.

Kapcsolat
Kosárhoz Ön által hozzáadva
Mennyiség
Összesen
0 termék van a kosaradban 0 termék van a kosaradban
Összesen (áfát tartalmazza)
Vásárlás folytatása