Kattints további termékekért.
Nem található termék.
Kosara üres Ajánlat megtekintése
SXT MAX eKFV
Új termék
Nagyon masszív roller, fokozottan tartós és szilárd. Azon kevés modellek közé tartozik, amik a környezeti behatások elleni IP-minősítéssel rendelkeznek. Megfelel a német eKFV irányelv követelményeinek, vagyis maximális sebessége 20 km/h-ra korlátozott. 690 W-os motorja képes megmászni egy dombot, és 40 km-es hatótávolságot biztosít.
Rendezés
Ma
csak az e-shop megrendelésekre vonatkozik
Feladjuk
Holnap
Néhány nap múlva ellenőrizni fogjuk a jelentését és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Németországban 2019 júniusában lépett hatályba az irányelv, ami a kisméretű elektromos járművek (mint például elektromos rollerek) németországi közutakon történő használatát szabályozza. Előírja a járműveknek egyebek mellett a következő követelmények teljesítését:
Ezen járművek vezetőinek ugyanazokat az előírásokat kell betartaniuk, mint a kerékpárosoknak. Vezetői engedély nem szükséges, a minimális életkor 14 év. A sisak nem kötelező, de ajánlott. Németországban ezek a járművek elsősorban kerékpárutakon használhatók. Ha ilyen nem áll rendelkezésre, akkor az autóknak fenntartott utakon közlekedhetnek. Járdákon is lehet velük haladni, azonban itt nem léphetik túl egy gyalogos sebességét (kb. 5 km/h), és semmiféle veszélyt nem jelenthetnek a gyalogosokra. A járműveknek kötelező biztosítással kell rendelkezniük (ami évente körülbelül 25-50 euróba kerül). Németországban akár 70 eurós pénzbírság is kiszabható az előírások megsértése vagy a fenti előírásoknak nem megfelelő járművel való közlekedés miatt.
Az SXT MAX azok számára nyújt megoldást, akik olyan masszív rollert keresnek, amely a környezeti behatásokkal szemben fokozott ellenállóképességgel és szilárdsággal bír, és megfelel a kisméretű elektromos járművek használatát szabályozó német eKFV irányelvnek. Ha úgy gondolod, hogy ez a roller ismerősnek tűnik, akkor valóban jól gondolod! Ezt használja a legnagyobb közösségi roller hálózat, a Lime (a legújabb Lime Gen 3 modell), bár ők a végfelhasználóhoz igazították a modellt. A Lime több mint 30 országban szinte az egész világon, több mint 120 városban van jelen, és több mint 100.000 elektromos rollert működtet. A Lime-nál valóban tudják, hogyan készítsenek olyan rollert, ami sokáig bírja. Ennek köszönhetően az SXT MAX az egyik legstabilabb, legnagyobb teherbírású és legtartósabb modell, amit például még esőben is lehet vezetni.
Az SXT MAX megfelel a németországi eKFV irányelvnek, ezért sebességét elektronikusan korlátozzák maximum 20 km/h-ra. Alacsony végsebessége azonban nem jelenti automatikusan azt, hogy teljesítménye is alacsony, ami ennél a modellnél eléri a tisztességes 690 W-ot. Ennek köszönhetően a roller nehezebb súlyú vezetővel is képes az emelkedők megmászására. 460,8 Wh tárolt energiának megfelelő 36 V 12,8 Ah lítium akkumulátorral szerelték fel, ami biztosítja a roller 40 km-es hatótávolságát. 2A erősségű árammal töltődik fel, és körülbelül 6 órát vesz igénybe teljesen lemerült állapotról feltölteni.
A 10 hüvelykes kerekeknek és a kettős első lengéscsillapítónak köszönhetően ez a roller kényelmesebb, mint amilyennek papíron tűnhet. Ugyan szilárd kerekekkel és rögzített hátsó tengellyel van felszerelve, de nem éri el azt a sebességet, ahol ezek a tényezők valóban problémát jelenthetnének. Nagy sárvédőivel nedves utakon is jól megállja helyét. A kényelemhez hozzájárul a kitámasztó és a három fék is, ami miatt vezetés közben nem fogsz aggódni, hogy vajon le tudsz-e biztonságosan fékezni.
Az SXT MAX egyértelműen az egyik legbiztonságosabb roller a piacon, nem csak 20 km/h-ra korlátozott végsebessége miatt, hanem fékjeinek köszönhetően is. Valójában három fékkel van ellátva, ami határozottan szabványon felüli felszereltség. Közülük kettő dobfék (mindegyik keréken egy), a harmadik pedig egy elektromágneses fék, ami a roller motorján keresztül segíti a fékezést és a mechanikus fékek használatakor automatikusan bekapcsol. Ha bármilyen okból az első dobfék is meghibásodik, maga a motor továbbra is fékez, ami természetesen hozzájárul a fékbetét hosszabb élettartamához. A MAX-ot a roller karosszériájába épített lámpákkal látták el, ráadásul az eKFV irányelv értelmében Németországban kötelező oldalsó fényvisszaverőkkel is felszerelték. A szilárd kerekeknek köszönhetően nem kaphatsz defektet, és a keréknyomást sem kell ellenőrizned. Mindemmellett ezek a kerekek viszonylag jó tapadást biztosítanak. A kettős első lengéscsillapító tovább növeli a biztonságot azáltal, hogy csillapítja a rezgéseket és azok hatását a kormányrúdra, aminek köszönhetően rolleredet mindig az irányításod alatt tudod tartani. Karosszériája masszív és az egész fémből készült (erős alumíniumból), ami azt jelenti, hogy nincsenek műanyagok részek, amik megrepednének vagy elkopnának.
Alig lehet olyan elektromos rollermodellt találni a piacon, ami hivatalosan igazolt vízállósággal rendelkezne. A kézikönyvek hangsúlyozzák, hogy az elektromos rollerek közvetlenül nem érintkezhetnek vízzel. Szervizünkben foglalkozunk vízbe fúlt rollerekkel, lévén ez a meghibásodások leggyakoribb oka. Javításuk időnként sokba kerülhet, mivel ilyen esetekre nem vonatkozik a gyártó garanciája. Az SXT MAX a közösségi Lime rollerek számára tervezett modellen alapul. Tekintettel arra, hogy a közösségi rollereket gyakran kint hagyják az esőben, továbbfejlesztett vízállósága nagy előny. A IP67 tanúsítvánnyal bíró vezérlőegység teljesen porálló és 1 méter mély merülésig vízálló. Az akkumulátor IP54 tanúsítvánnyal rendelkezik - tehát képes ellenállni a pornak és a ráfröccsenő víznek. Ez azt jelenti, hogy a roller sem vízbe merülésre, sem nagynyomású vízáramra nem hitelesített (nem képes kezelni a nagynyomású víztisztító erejét!), azonban az átlagos esőzésnek ellenáll. Ez óriási előny, amivel hivatalosan szinte egyik roller sem dicsekedhet. Az SXT MAX-ot úgy alakították ki, hogy megbirkózzon a nagyvárosi dzsungellel, és hosszú útjait sok éven keresztül tegye meg benne problémamentesen, mind a mechanikai ellenállóképesség, a továbbfejlesztett vízállóság és az elektronikus alkatrészek ellenállóképessége szempontjából. Ne próbáld meg azonban vízbe meríteni ezt a rollert. Ezt már tesztelték nekünk Berlinben a Scooterheldenben, ahol 5 percre egy folyóba dobták, de nem lett jó vége. Úgyhogy a búvároknak tervezett elektromos rollerekre még egy kicsit várnunk kell...
A 23 kg-os súlyával az erőteljes elektromos városi rollerek közül biztosan nem ez a legkönnyebb, mivel azt a kategóriát továbbra is az E-Twow uralja. Mégis egy meglehetősen problémamentes alternatíva egészen kényelmes futóművel, mechanikus első és hátsó fékekkel, elektromos fékkel, de legfőképpen nagyobb hangsúlyt fektetve a biztonságra. A roller teljesen fémből készült, masszív kivitelezése természetesen megmutatkozik a súlyán is, amit azonban jól ellensúlyoz összességében erőteljes felépítése és problémamentes működése. A 10 hüvelykes kerekek kiváló választásnak bizonyulnak rossz terepre, hozzájárulva a vezetés kényelméhez. Az SXT MAX-ot a Lime modellből fejlesztették ki, azonban azzal ellentétben összecsukható és könnyen szállítható a autó csomagtartójában vagy vonaton, mivel így sokkal kevesebb helyet foglal. A roller nagy előnye a magas fokú megbízhatóság, ami jó érzéssel tölthet el, hiszen az SXT MAX mindig elvisz oda, ahová menned kell.
Ésszerű megoldás azok számára, akik hajlandók elfogadni a több súlyt és az alacsony sebességet a nagyobb biztonságért és a problémamentes működésért cserébe. A 20 km/h sok rollerező számára bőven elegendő, habár a döntést, hogy számodra elég lesz-e, csak te hozhatod meg. Erre a sebességkorlátozásra Németországban van szükség, és nem maga a roller alacsony teljesítménye okozza, amely 690 W-os motorjának köszönhetően elbánik az emelkedőkkel is. Ha az elektromos roller nem a hobbid, hanem inkább praktikus közlekedési eszköznek tartod, akkor a MAX jó választás lehet neked, mivel szinte egyáltalán nem igényel karbantartást, továbbá megfelelő teljesítményt és hatótávolságot nyújt, és nagy valószínűséggel a 20 km/h elegendő lesz számodra a városi közlekedéshez. Ráadásul az eső miatt sem kell aggódnod vele. A MAX jó választás lehet azoknak a vállalatoknak is, amelyek korszerű városi közlekedési módot szeretnének biztosítani alkalmazottaik számára a lehető legnagyobb biztonság fenntartása mellett. Ezenkívül ez a roller olyan vezetők durva bánásmódját is elviseli, akik gyakran nem sajátjukként kezelik, minimalizálva ezzel a szükséges karbantartást és meghosszabbítva az élettartamát.
Mi vagyunk az SXT márka legnagyobb, engedéllyel rendelkező beszállítója és forgalmazója Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon és Ukrajnában. Közvetlen garanciális és a garancia lejárata utáni szervizelés a következő üzleteinkben biztosított: Prága, Brno, Pozsony és Ungvár. A legtöbb alkatrészt raktáron tartjuk. A garanciális és a garancia lejárata utáni javítások hitelesített szolgáltatója vagyunk, így a roller vásárlásakor nem kell a szervizelés vagy az alkatrészek elérhetősége miatt aggódnod. A gyártó közvetlen képviseletének köszönhetően a bonyolultabb javításokkal és a diagnosztikával is elboldogulunk.
A 2005-ben alapított SXT az egyik legrégebbi elektromos rollermárka a világon. A kevés, európai székhelyű gyártók egyike. Központja Németország déli részén, a svájci határ közelében található, Rheinfelden városában, ahol az értékesítési részleg, a tervezői csoport, valamint a központi szerviz és raktár a vállalat tulajdonában lévő épületben van, ami több mint 3 000 m2 területet foglal el. Az SXT stratégiája a helyi képviseletek létesítése, amivel ügyfeleinek saját régiójukban és saját nyelvükön tudja biztosítani a tanácsadás és a szolgáltatások folyamatos elérhetőségét, hogy ne távolról, az interneten keresztül kelljen megoldaniuk minden problémát. A Voltride a legnagyobb ilyen jellegű képviselet Közép-Európában. Pozsonyban, Prágában, Brnoban és Ungváron működtetünk üzlethálózatot, valamint egy e-shopot is Magyarországon. Maga a termelés a Kínában található kilenc gyárban zajlik, amiket az SXT gondosan választott ki a magas színvonalú, minőségi termelés érdekében. Évente több mint 10 millió egységet állítanak elő. Az SXT biztosítja a rendszeres ellenőrzést és a gyártási folyamatban való jelenlétet, hogy eleget tegyenek az SXT beszállítói által előírt magas követelményeknek. Valamennyi SXT termék megfelel az európai szabványoknak (például CE, ROHS, IQC, IPQC vagy FQC). Belső vizsgálatokkal rendszeresen ellenőrzik, hogy megfeleljenek azoknak. Biztos lehetsz tehát abban, hogy eredeti SXT termékek vásárlásával kiváló minőségű rollert kapsz kézhez, amit az SXT saját márkanevével szavatol. A Voltride csak az európai központi raktárból származó eredeti SXT termékeket árulja, így képes garantálni azok eredetiségét. Közvetlenül az SXT tulajdonosával jó kapcsolatot alakítottunk ki, és gyakran látogatjuk meg a céget személyesen. Éppen ezért megerősíthetjük, hogy saját tapasztalataink alapján az SXT márka komolyan veszi az egyéni elektromobilitást, és ugyanolyan szenvedéllyel és lelkesedéssel hisz ennek a közlekedési módnak a jövőjében, mint ahogyan mi magunk is.
Teljesítményparaméterek | |||
---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | Voltride független mérés | Értékelés |
Súly akkumulátorral | 23 kg | Várakozás a tesztre | |
Töltési idő | 6 h | Várakozás a tesztre | |
Max. tervezési sebesség | 20 km/h | Várakozás a tesztre | |
Teljesítmény | 690 W | Várakozás a tesztre | |
Hatótávolság | 40 km | Várakozás a tesztre |
Egyéb paraméterek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | ||||
Min. sebesség korlátozás | 10 km/h | ||||
Max. sebesség korlátozás | 20 km/h | ||||
Nyomaték | 22 Nm | ||||
Hossz | 117,8 cm | ||||
Magasság | 119,4 cm | ||||
Szélesség | 50 cm | ||||
Hossz összecsukva | 117,8 cm | ||||
Magasság összecsukva | 56,7 cm | ||||
Szélesség összecsukva | 50 cm | ||||
Tengelytávolság | 91 cm | ||||
Motor típusa | szénmentes (BLDC) a kerékben | ||||
Akkumulátor típusa | Li-Ion | ||||
Akkumulátor feszültsége | 36 V | ||||
Akkumulátor kapacitása | 12,8 Ah | ||||
Akkumulátor energiája | 460,8 Wh | ||||
Visszatáplálás | nem | ||||
Vezérlőrendszer | hüvelykujjkar | ||||
Tempomat | Nem | ||||
Sebességkorlátozás | igen | ||||
Erőátviteli rendszer | elülső hajtás | ||||
Első fék | dob + elektromos | ||||
Hátsó fék | dob | ||||
Első kerék típusa | tömör | ||||
Első kerék átmérője | 10" | ||||
Hátsó kerék típusa | tömör | ||||
Hátsó kerék átmérője | 10" | ||||
Felfüggesztés | első | ||||
Ajánlott nyomás a gumiabroncsokban | - | ||||
Első felfüggesztés | kettős lengéscsillapító | ||||
Hátsó felfüggesztés | szilárd (felfüggesztés nélkül) | ||||
Világítás | elöl, hátul és fék | ||||
Féklámpa | igen | ||||
Max. terhelhetőség | 120 kg |
SXT.ESCMX
Jót cselekszünk Önnek köszönhetően.
Vásároljon, és válassza ki, -fák ültetésével, -akkumulátorok újrahasznosításával vagy kerékpárutakkal akarja-e segíteni a környezetet. Mi is hozzájárulunk!A következő napokban felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletek finomhangolása érdekében.
A következő napokban felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletek finomhangolása érdekében.
We work hard to provide you the best experience possible.
A következő napokban felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletek finomhangolása érdekében.
Sajnáljuk, nincs elegendő információ a megrendeléséről. shippingcontact_text2_order
shippingcontact_text1_recognition shippingcontact_text2_recognition
shippingcontact_text1_complaint shippingcontact_text2_complaint
Köszönjük az üzenetet. A lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.
Segítsen nekünk, hogy fejlődhessünk! Van bármilyen új javaslata?
Minden kedves szó, amit hallunk Öntől, boldoggá tesz minket. Lépjen kapcsolatba velünk.
Talált hibát a szövegben? Nagyra értékeljük, ha tudatja velünk.
Köszönjük az üzenetet. A lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.
A Voltride megújul Max Blinker néven
További információ