Város
barát
Nagyon
könnyű

Város
barát
Nagyon
könnyű

A Buddy V2 eKFV az SXT könnyű városi modellje. Ebben a súlykategóriában azon kevés rollerek egyike, amely két mechanikus fékkel rendelkezik, amivel hozzájárulnak a biztonsághoz és a jó vezetési kényelemhez. Súlya 13,7 kg, és 20 km/h-s sebesség elérésére képes (eKFV szerint elektronikusan korlátozva), miközben nem vész el a praktikum és a kompaktság, különös előnye a behajtható kormány. Ezt a márkás SXT modellt az INOKIM gyártja.

`

SXT Buddy V2 eKFV

Új termék

Termékopciók
Szín: *
 
 

Legjobb ár garancia

Jobb árat talált?

Vegye fel velünk a kapcsolatot

A kiválasztott modell elérhetősége

A konfigurációtól függően változhat

Eshop
Már nem kapható
Tudjon meg többet
Ingyenes meghosszabbított garancia:
Nagyszerű, szezonon kívüli árak most extra garanciával, mintha később, tavasszal vásárolna teljes áron! Ajándékozza meg magát most, spóroljon a szezonon kívüli vásárlásnak köszönhetően, és hosszabbítsa meg a garanciát.
  • Élethosszig tartó 50% kedvezmény a szervizből
  • 10% kedvezmény pótalkatrészekre
  • 10% kedvezmény a tartalék akkumulátorból
  • Az első szerviz teljesen ingyenes
  • Kedvezmény a következő vásárláshoz
  • Ingyenes biztonsági ellenőrzések
  • Származási tanúsítvány
Minden fontos

Információk a termékről

 
Több infó

Mi az eKFV?


Németországban 2019 júniusában lépett hatályba az az Irányelv, amely a kisméretű elektromos járművek (mint például elektromos rollerek) németországi közutakon történő használatát szabályozza. Megköveteli a járművektől, hogy többek között a következő követelményeket teljesítsék:

  • két, egymástól független fékkel legyenek felszerelve; ha az egyik elromlik, akkor a másiknak továbbra is képesnek kell lennie a fékezésre az elvárt erővel
  • kötelező olyan lámpákkal felszerelni, amelyek megfelelnek a megadott láthatósági paramétereknek
  • legyenek sárga fényvisszaverők a jármű oldalain
  • rendelkezzen legalább egy csengővel (vagy dudával)
  • a maximális sebesség 20 km/h-ra korlátozott
  • nem léphetik túl az 55 kg-os súlyhatárt és az 500 W-os teljesítményt
  • fel kell szerelni egy miniatűr rendszámtartóval, amelyet a biztosítással együtt adnak ki

Ezeknek a járműveknek ugyanazokat az előírásokat kell betartaniuk, mint a kerékpárosoknak. A vezetői engedély nem szükséges, a minimális életkor 14 év. A sisak nem kötelező, de ajánlott. Németországban ezek a járművek elsősorban kerékpárutakon használhatók. Ha ilyen nem áll rendelkezésre, akkor az autóknak fenntartott utakon közlekedhetnek. Járdákon is lehet velük haladni, azonban itt nem léphetik túl egy gyalogos sebességét (kb. 5 km/h), és semmiféle veszélyt nem jelenthetnek a gyalogosokra. A járműveknek kötelező biztosítással kell rendelkezniük (ami évente körülbelül 25-50 euróba kerül). Németországban akár 70 euró összegű rendőri bírságot is kaphat az előírások megsértése vagy az ezen előírásoknak nem megfelelő járművel való közlekedés miatt.

 

A Buddy V2 eKFV az SXT könnyűsúlyú városi modellje, amelyet az INOKIM gyárt. A roller biztonságos közlekedést kíván nyújtani a városban megtett közepes távolságokhoz. Kis súlya ellenére teljes értékű roller, teherbírása 100 kg. Kerekei nem rugózottak , a rollert azonban belső gumival ellátott 8,5 hüvelykes gumiabroncsokkal szerelték fel, ami segít elnyelni az egyenetlen felületek okozta kisebb rezgéseket. Ráadásul ezekkel a kerekekkel nem igazán lehet defektet kapni. Súlykategóriájában azon kevés rollerek egyike, amelyet két mechanikus fékkel láttak el hozzájárulva a biztonsághoz és a komfortos vezetéshez. Az egész rollerből sugárzik a tervezési tapasztalat, mivel az SXT és az INOKIM a világ legrégebbi elektromos rollergyártói közé tartoznak. A Buddy V2 13,7 kg-ot nyom és képes elérni az akár 20 km/h-s sebességet, miközben nem vész el a praktikum és a kompaktság, amiről más városi rollerek csak álmodhatnak, különös előnye az behajtható kormány. Az eKFV változat abban különbözik az SXT Buddy V2 modelljétől, hogy további lámpákkal, reflektorokkal szerelték fel, továbbá különösképpen a 20 km/h-ra beállított elektronikus felső sebességkorlátozóval.

 

Használat és praktikum

Ez az SXT márka egyik legkönnyebb modellje, amely elegendő teljesítményt nyújt a városban megtett közepes távú utakhoz, mindezt az alacsony súly és elegendő hatótávolság megtartásával. Kis tömege mellett a roller nagy előnye kompakt mérete teljesen összecsukott állapotban, mivel ennél a modellnél nemcsak a roller testét, hanem a kormányt és még a fékkarokat is könnyen és gyorsan be lehet hajtani. A 100 kg teherbírás a felhasználók többségének elegendő, és a roller súlya akkora, hogy rövid időre fel lehet emelni, akár buszra vagy vonatra szállva, akár egy autó csomagtartójába helyezve. Ez a roller világhírű minőségéről és megbízhatóságáról, mivel már sok éve értékesítik, és gyártója (INOKIM) fokozatosan tökéletesíti, lépésről lépésre. A modellt napi 20 km-nél rövidebb városi utakhoz ajánljuk, és azoknak, akik hosszú évekig használható praktikus és megbízható rollert keresnek. A megbízhatóság mellett érdemes megemlíteni azt is, hogy ebben a súlykategóriában egyike azon kevés könnyen összecsukható modelleknek, amelyek mindkét keréken mechanikusak fékkel vannak felszerelve. A gyártók többsége csak egyetlen féket vagy esetleg elektromos féket használ a roller súlyának csökkentése érdekében. Ez a modell azonban a szokásos dobfékekre támaszkodik, ezért biztonságosabb vezetést nyújt és azzal a jó érzéssel tölt el, hogy vészhelyzetben is le tudsz fékezni és meg tudsz állni. Ezenkívül a fékek nem igényelnek karbantartást és teljesen körbezártak, ami azt jelenti, hogy nem érheti őket por vagy más szennyeződés. Éppen ezért nem kell folyamatosan állítgatni őket, mint versenytársaik, azaz a tárcsafékek esetében. A további lámpáknak, reflektoroknak és különösen a 20 km/h-s sebességkorlátozásnak köszönhetően megfelel a a közúti forgalomban használt kis elektromos járművekről szóló német törvénynek (eKFV), vagyis használata németországi utakon törvényes.

 

Biztonság

A Buddy V2 eKFV esetében elsődleges a biztonság, éppen ezért a modell a repülőgépiparban használt rendkívül erős alumíniumötvözetből készül. A teljes szerkezet masszív és merev, így nem leng ki indokolatlanul oldalra, hanem a legnagyobb sebesség mellett is stabil marad. Ez a roller nem köt kompromisszumot a biztonság terén, ezért 35 km/h-s maximális sebességéhez igazodva a Buddy V2 eKFV-t a Tektro által gyártott két mechanikus dobfékkel látták el, valamint az általában a kerékpárokon látható normál fékkarokkal. Ráadásul a roller hátsókerék meghajtása motorhiba esetén jelentősen növeli a biztonságot az elsőkerék meghajtású modellekhez képest. A városi használatra tervezett, kisméretű, könnyű, hordozható rollerek többségének nincs mechanikus fékje, azok inkább az első kerékre szerelt elektromos fékre támaszkodnak, vagy esetleg egy hozzáadott mechanikus fékkel rendelkeznek a hátsó kerékben. Azonban a fékhatás nagyjából 70%-a az első keréknek tulajdonítható, ezért a hátsó fék hatékonysága mindig lényegesen alacsonyabb. Mindazonáltal ez a modell rendületlenül a maximális biztonságra törekszik, ezért van mechanikus fék az első és a hátsó keréken is. Így aztán ha olyan modellt keresel, amellyel biztonságosan tudsz közlekedni és a lehető legrövidebb távolságon belül meg tudsz állni anélkül, hogy az szükségtelenül veszélyeztetné a vezetőt vagy a környezetét, és még könnyű és kompakt is, akkor vedd fontolóra a Buddy V2 eKFV-t.

A könnyű rollerek mindig valamilyen kompromisszummal járnak. Ha a rugózott alváz kényelmére vágysz, ugyanakkor megfelelő teljesítményt és alacsony tömeget szeretnél, akkor a fékekkel lehet legegyszerűbben a súlyon spórolni. Ha megfelelő fékeket szeretnél, akkor rugózatlan alváz használatával le kell csökkenteni a súlyt, továbbá a felfüggesztést levegővel töltött kerekekre kell cserélni, amivel ez a modell rendelkezik. Ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően a teljes körűen felszerelt fékek ellenére is csak 13,7 kg-ot nyom, ésszerű keretek között pedig elegendő hatótávolságot és teljesítményt nyújt. Az első és hátsó LED lámpák a kiegészítő első fényekkel növelik a biztonságot, míg a hátsó lámpa féklámpaként is működik. A roller oldalára további reflektorokat szereltek. A magas minőségű LG cellákból készült akkumulátor is nagyon fontos. A sebesség a német eKFV szabályozásnak megfelelően elektronikusan 20 km/h-ra korlátozott. A rollerbe kick-start funkciót építettek, ami megakadályozza a nem kívánt elindulást, továbbá a zárószerkezetben levő biztonsági retesz megakadályozza a vezetés közbeni összecsukódást

Dizájn

Az SXT ikonikus modellje a könnyű városi kategóriában egyértelműen az egyik legszebb kivitelezésű roller, amelyet semelyik másikkal nem fogsz összekeverni. Sugárzik belőle a könnyedség és a praktikus elegancia. Ezzel a rollerrel bármilyen találkozóra elegánsan érkezel majd, akár kávézóba, iskolába, az irodába vagy egy luxus étterembe mész vele, bármilyen alakalomra megfelelő. Ráadásul, ha egyszer összehajtottad, el tudod rejteni a szék vagy az asztal alá - minimális helyet foglal és még összecsukva is remekül mutat. Annak ellenére, hogy mechanikus fékekkel rendelkezik, a fékkarok ízlésesen kidolgozottak, a kábelezés nagy részét pedig elrejtették a roller testébe, így a huzalok összevisszasága nem ront a kinézetén. Az állítható magasságú aerodinamikus komrányrúd elrejti a szükséges kábeleket, és nagyon elegánsan néz ki. Ezt a modellt az SXT kétféle színben hozta ki, ennek köszönhetően rolleredet a kedvenc színeidhez igazídhatod. Ha még több szín is érdekelne, akkor nézd meg az INOKIM által készített eredeti vezriót (Light 2) is, mivel azt a gyártó világoskék, világoszöld és narancssárga színben is kínálja.


Teljesítmény és hatótávolság

A motor teljesítménye 650 W, amivel az akár 35 km/h-s sebesség elérése is lehetséges. A 80 kg-nál kisebb súlyú vezetők számára ez az erő hegynek felfelé is elegendő. Nagy előnye, hogy teljesítményét egyenletesen adja le, ami miatt a roller nem rángat, és mind alacsony, mind magasabb sebességnél kényelmes haladást biztosít, ezáltal hozzájárulva a biztonságos vezetés kellemes érzéséhez. Alacsony súlya ellenére a roller nem spórol az akkumulátoron, egy 36 V-os, 10,4 Ah-s akkumulátort rejt magában, amelynek teljes tárolt energiája 374 Wh és az LG által gyártott cellákból áll. Tekintettel a 13,7 kg súlyra, ezek jó műszaki jellemzők, gazdaságos használat mellett csaknem 40 km hatótávolságot biztosítanak. Még ha gazdaságtalanul is használod, gyakran gyorsulsz és fékezel, vagy a maximális sebesség közelében haladsz vele, akkor is 20 km-nél nagyobb hatótávolságra számíthatsz. Ez a modell számára elképzelt átlagos úthossz kétszerese, ami azt jelenti, hogy ez a hatótávolság mindenki számára elegendő lesz. Továbbá az akkumulátor jó álllapotának megőrzése érdekében jobb, ha minden este feltöltöd a rollert, nem pedig addig járatod, amíg az akkumulátor lemerül. Teljesen üres akkumulátor esetén a töltés kevesebb, mint 6 órát vesz igénybe.

Kényelem

A Buddy V2 eKFV modell rugózatlan alváza miatt a lengéscsillapítókat 8,5 hüvelykes, levegővel töltött gumiabroncsokkal helyettesítették, amelyek elegendőek minden átlagos úton és járdán való vezetéshez. Ezek az abroncsok jól csillapítják a kis rezgéseket, bár természetes, hogy az ilyen rugózatlan alváz nem a legkényelmesebb megoldás a piacon. Ez határozottan nem terepjáró, és nem is rögös utakon történő gyors közlekedésre tervezett modell. Ezért javasoljuk, hogy lassíts, mielőtt kátyúba hajtasz, hogy elkerüld a felesleges defektet. Másrészt a roller nagy megbízhatósággal, alacsony tömeggel, kiváló tömörséggel, karbantartás nélküli üzemeltetéssel és használat közben nagyfokú biztonsággal fog megjutalmazni. A beépített kitámasztó, valamint az első és hátsó lámpák hozzájárulnak a kényelemhez. Rendeltetésszerű használatát figyelembe véve a roller megfelelő komfortot nyújt, és ezt biztosan értékelni fogják azok, akik könnyű, praktikus, összecsukható rollert keresnek a közepesen hosszú városi közlekedéséhez.

Értékelésünk

Ez a modell határozottan nem való mindenkinek, habár kitartó rajongótáborát világszerte megőrzi. A rugózatlan alváz elbátortalaníthat pár vásárlót, de ez egy olyan kompromisszum, amelyet jól ellensúlyoz a Tektro által gyártott két karbantartás-mentes dobfék által megnövelt biztonság, miközben megmarad a roller alacsony súlya és általános ereje. Ezzel a rollerrel normál járdán közlekedni meglepően kellemes még ott is, ahol akadnak kátyúk. Ha azonban nagy lyukba hajtasz vele, akkor természetesen érezni fogod az alváz rugózásának a hiányát. Ha nem vagy biztos, hogy számodra ez a megfelelő modell, akkor a legjobb, ha eljösz hozzánk egy ingyenes tesztvezetésre, hogy megtapasztalhasd, milyen érzés ezt a rollert vezetni. További nagy előnye, hogy folyamatosan fejlesztik és újítgatják, így ez egy jól meghangolt modell, amely nem szenved semmilyen gyermekkori betegségben. Mindig számíthatsz arra, hogy biztonságban és stílusosan hazavisz. Ráadásul a roller formatervezése gyönyörű, mindenképpen az egyik legszebb könnyű súlyú városi modell. A sebességkorlátozás hátránynak tűnhet, azonban előnyt jelent, ha gyakran tervezel Németországba látogatni ezzel a rollerrel, mivel megfelel a helyi eKFV-szabályozásnak.

 

 

Szervíz

Mi vagyunk az SXT márka legnagyobb, engedélyezett beszállítója és forgalmazója Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon és Ukrajnában. Közvetlen garanciális és a garancia lejárata utáni szervizelés a következő üzleteinkben biztosított: Prága, Brno, Pozsony és Ungvár. A legtöbb alkatrészt raktáron tartjuk. A garanciális és a garancia lejárata utáni javítások hitelesített szolgáltatója vagyunk, így a roller vásárlásakor nem kell a szervizelés vagy az alkatrészek elérhetősége miatt aggódnod. A gyártó közvetlen képviseletének köszönhetően a bonyolultabb javításokkal és a diagnosztikával is elboldogulunk.

A márkáról

A 2005-ben alapított SXT az egyik legrégebbi elektromos rollermárka a világon. A kevés, európai székhelyű gyártók egyike. Központja Németország déli részén, a svájci határ közelében található, Rheinfelden városában, ahol az értékesítési részleg, a tervezői csoport, valamint a központi szerviz és raktár a vállalat tulajdonában lévő épületben van, ami több mint 3 000 m2 területet foglal el. Az SXT stratégiája a helyi képviseletek létesítése, amivel ügyfeleinek saját régiójukban és saját nyelvükön tudja biztosítani a tanácsadás és a szolgáltatások folyamatos elérhetőségét, hogy ne távolról, az interneten keresztül kelljen megoldaniuk minden problémát. A Voltride a legnagyobb ilyen jellegű képviselet Közép-Európában. Pozsonyban, Prágában, Brnoban és Ungváron működtetünk üzlethálózatot, valamint egy e-shopot is Magyarországon. Maga a termelés a Kínában található kilenc gyárban zajlik, amiket az SXT gondosan választott ki a magas színvonalú, minőségi termelés érdekében. Évente több mint 10 millió egységet állítanak elő. Az SXT biztosítja a rendszeres ellenőrzést és a gyártási folyamatban való jelenlétet, hogy eleget tegyenek az SXT beszállítói által előírt magas követelményeknek. Valamennyi SXT termék megfelel az európai szabványoknak (például CE, ROHS, IQC, IPQC vagy FQC). Belső vizsgálatokkal rendszeresen ellenőrzik, hogy megfeleljenek azoknak. Biztos lehetsz tehát abban, hogy eredeti SXT termékek vásárlásával kiváló minőségű rollert kapsz kézhez, amit az SXT saját márkanevével szavatol. A Voltride csak az európai központi raktárból származó eredeti SXT termékeket árulja, így képes garantálni azok eredetiségét. Közvetlenül az SXT tulajdonosával jó kapcsolatot alakítottunk ki, és gyakran látogatjuk meg a céget személyesen. Éppen ezért megerősíthetjük, hogy saját tapasztalataink alapján az SXT márka komolyan veszi az egyéni elektromobilitást, és ugyanolyan szenvedéllyel és lelkesedéssel hisz ennek a közlekedési módnak a jövőjében, mint ahogyan mi magunk is.

3/10
Kényelem
6/10
Karbantartás
20 km/h
Sebesség
13,7 kg
Súly
650 W
Teljesítmény
40 km
Hatótávolság
Első fék
Motor hátul
Hátsó fék
Városba alkalmas
Tempomat
Első világítás
Hátsó fényszórók
Nagyon könnyű
Légkerekek
Több színváltozat
Szabadonfutó
Jól összecsukható
Magas fokú megbízhatóság
 
Adatlap
Teljesítményparaméterek
Jellemzők A gyártó által megadott érték Voltride független mérés Értékelés
Súly akkumulátorral 13,7 kg Várakozás a tesztre
Töltési idő 6 h Várakozás a tesztre
Max. tervezési sebesség 20 km/h Várakozás a tesztre
Teljesítmény 650 W Várakozás a tesztre
Hatótávolság 40 km Várakozás a tesztre
 
Adatlap
Egyéb paraméterek
Jellemzők A gyártó által megadott érték
      Hossz 108 cm  
      Magasság 105 cm  
      Szélesség 46 cm  
      Hossz összecsukva 95 cm  
      Magasság összecsukva 25 cm  
      Szélesség összecsukva 36 cm  
      Tengelytávolság 80 cm  
      Hasmagasság 6 cm  
      Motor típusa szénmentes (BLDC) a kerékben  
      Akkumulátor típusa Li-Po  
      Akkumulátor feszültsége 36 V  
      Akkumulátor kapacitása 10,4 Ah  
      Akkumulátor energiája 374,4 Wh  
      Visszatáplálás nem  
      Vezérlőrendszer hüvelykujjkar  
      Tempomat igen  
      Sebességkorlátozás igen  
      Elektromos indítás igen  
      Erőátviteli rendszer hátsó hajtás  
      Első fék dob  
      Hátsó fék dob  
      Első kerék típusa levegős belső tömlő  
      Első kerék átmérője 8.5"  
      Hátsó kerék típusa levegős belső tömlő  
      Hátsó kerék átmérője 8.5"  
      Felfüggesztés nincs felfüggesztés  
      Első felfüggesztés szilárd (felfüggesztés nélkül)  
      Hátsó felfüggesztés szilárd (felfüggesztés nélkül)  
      Világítás elöl, hátul és fék  
      Féklámpa igen  
      Színek fekete, fehér  
      Max. terhelhetőség 100 kg  
Elégedett vásárlók

Vélemények

Jót cselekszünk Önnek köszönhetően.

Vásároljon, és válassza ki, -fák ültetésével, -akkumulátorok újrahasznosításával vagy kerékpárutakkal akarja-e segíteni a környezetet. Mi is hozzájárulunk!
Kosárhoz Ön által hozzáadva
Mennyiség
Összesen
0 termék van a kosaradban 0 termék van a kosaradban
Összesen (áfát tartalmazza)
Vásárlás folytatása